NYTT ÅR



Jag antar att ingen undkom att det var nyårsafton igår så det är väl inte direkt någon chock.
Jag hade iallafall den bästa nyårsaftonen någonsin och jag fick min nyårskyss av min man i år igen. Jag träffade vänner jag inte sett på länge, jag skämde ut mig på dansgolvet och jag spillde en och annan drink på mig själv. Men over all så blev kvällen lyckad och jag är så glad att jag har de vännerna jag har.

Jag och min Henrik tog en taxi hem till mig på natten och släppte av Emily och Vera på vägen, vi käkade fyllekäk och gosade tills ögonlocken inte orkade mer. Nu är han uppe i fjällen och jag saknar honom redan.♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

du srkiver så fint du borde blogga mera!

2013-01-02 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0