2012

Höll du några av dina nyårslöften? 
-Faktiskt en "hel del" av dem. Tro det eller ej så tog jag tag i mitt liv där ett tag.
Och ja, vi var ju faktiskt ute och sprang. EN gång.


Vilka länder kommer du/vill besöka år 2013? 
- Jag hoppas på USA, Grekland eller Italien.

Vilka länder besökte du?
- England 


Vilket datum från 2012 kommer du alltid minnas? 
- 9 juni tror jag.
 
Största misstaget? 
- Mitt största misstag var nog att tro att människor förändras, att saker faktiskt kan bli som man vill- om man bara vill det tillräckligt.

Bästa köpet?
- Det skulle nog vara alla otroliga vinyler jag köpte under året för att hålla humöret uppe.



Gjorde någon dig riktigt glad?
- Ja, super många! Men framför allt dessa två. 




Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
The Tallest Man On Earth – 1904
Anna Ternheim – Shoreline
Keaton Henson – You Don't Know How Lucky You Are
Stevie Ray Vaughan And Double Trouble – Life By The Drop
Kid Cudi – Man On The Moon
Bob Dylan – If You See Her, Say Hello
Bill Callahan – The Breeze / My Baby Cries
Nu blev det jättemånga, men det summerar nog mitt år ganska bra.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Båda delarna faktiskt, brukar tänka att 2012 varit både mitt bästa och mitt sämsta år.

Vad önskar du att du gjort mer? 
-Jag önskar att jag hade levt, ännu lite mer, och inte tänkt så förbannat mycket!
 
Blev du kär i år? 
-Man kan väl säga att jag blev kär pånytt iår.

Bästa boken du läste i år?
- The Kite Runner, utan tvekan. Inte bara för att det är typ den enda boken jag läst iår.. utan för att den var helt otrolig.



Största musikaliska upptäckten?
- Keaton Henson, Bright eyes och Ben Harper.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012? 
-Allmänt förvirrad, men lycklig. Most of the time.

Vilken kändis var du mest sugen på? 
-Den här människan, believe it or not.


Vem saknade du? 
- Stundtals, mig själv

Vad är dina nyårslöften inför 2013?
- Jag känner inte att jag egentligen uppnår någon större förändring genom att sätta upp nyårslöften som jag aldrig håller. Men trots det har jag tänkt att jag ska lägga det förflutna bakom mig, det är redan förbi och förlegat, och jag ska börja leva.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0