nu låter jag bob dylan läka såren jag ständigt river upp

Förlåt för den kassa uppdateringen här, men jag har haft fullt upp!
Igår var det Club Nordic med en massa brudar, även sista kvällen med Emelie här. Nu är hon strax hemma på Öland och hon lyser med sin frånvaro. Det är snuskigt ensamt här nu.
Kvällen var i alla fall riktigt bra igår, inte för mina knän dock, blä.
Som ni ser i rubriken så lyssnar jag på min bobban just nuuuuuuu, han gör mig alltid så glad!
Senare ska jag fortsätta kolla igenom alla Twilight filmer igen. Japp, ni läste rätt.
Tyvärr måste jag erkänna att jag blivit precis som alla andra tjejer då det gäller de filmerna.. jag borde inte börjat kolla för nu går det inte att sluta...........
TEAM EDWARD!















några utav de väldigt få bilder som togs denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0