bara för att

Fyra frågor om förhållande

Är du singel? aa, free as a bird
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? näää..
Hur många har du varit kär i? två..?
Är du kär just nu? tror inte så

Tio frågor om dig själv
Namn? faaanny
När fyller du år? 15 april
Några piercingar? öronen, om det nu räknas!
Vad har du på dig just nu? hmm.. jeansleggings, beatles tröja..!
Vilken årstid är bäst? eftersom att alla andra skulle säga sommarn, så måste jag säga hösten!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna huur sent som helst, och har den jag älskar bredvid mig.. det låter inte helt fel!
Vad tycker du mest om hos dig själv? herregud..
Vad är du bra på? Oj, allt..? :G
Vem älskar du mest på denna jorden? mina kära vänner, och min familj.. tråkigaste svaret någonsin?
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med någon, helt klart!

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? ingen egentligen.. men anna, natta och elin♥
Vem är den roligaste av dina vänner? NATTA
Vem är snyggast av dina vänner? alla är snygga!
Vem är mest partyprisse? Elin


5 frågor om idag
Vad har du gjort? ingen skola så.. sovit och vart hos tandläkaren!
Vad ska du göra nu? vänta på victor!
Har du gjort något dåligt idag? nejdå
Vad har du ätit idag? mackor
Är du trött nu? neeeeeej, sovit till tolv :G


ANNAT
Hur mår du just nu? ont i munnen & förkyld, annars är det väl fina fisken!
Är du hungrig nu? ohja
Vad är klockan nu just nu? 18:32
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Anna
Vem ringde du senast? Natta
Vem sms:a till dig senast? Luan
Vem sms:a du till senast? Anna

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? träffar henne nuuu
Hur länge sen var det du träffa din farsa? ett par dagar

ÖVRIGT

Gillar du punk? näää, men jag gillar Nicky som gillar punk :G
Har du sminkat dig idag? nej, inte det minsta!

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? yes
Vilket är ditt favoritband/rtist? Bob Dylan.. oförutsägbart?
Vad gillar du för musik? braaaa musik.. :j



KÄRLEK
Är du kär just nu? Fortfarande nej, det tror jag inte.
Har du pussat någon idag? nepp, men tandläkaren vad nära att få sig en!..
Vem pussade du senast? Gustav!
Är du romantisk? beror på vem du frågar antar jag..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? beror på
Har du varit tillsammans med två samtidigt? hahaha, nä
Vem sov du senast bredvid? oj..... natta?
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? *undviker frågan*
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?  nepp
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? HAHAHA, nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej, eller .. nej!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Jag vill att han har sin egen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0